Całe zamieszanie zaczął Salvatore Ferragano wprowadzając na rynek zapach „Signorina" - stworzony z myślą o eleganckich młodych kobietach, które pokochały go od razu. Następnie pojawiła się „Signorina eau de Toilette" odpowiadająca kreatywnym i odważnym dziewczynom. Aż w końcu przyszedł czas na ulepszoną, bardziej elegancką i wyrafinowaną wersję pierwotnego zapachu, mianowicie „Signorina Eleganza".
Skoro „Signorina Eleganza" to luksus i wyrafinowanie, to Anja Rubik mianowana na twarz kampanii jest idealnym i trafnym wyborem. Modelka, która otwarcie przyznaje, że jest ogromną fanką zapachów Salvatore Ferragano, nie może doczekać się chwili, kiedy będzie mogła poczuć zapach nowych perfum. Aktualnie jest zachwycona flakonikiem „Signorina Eleganza" która, jak przyznaje Luciano Bartinelli z firmy Ferragano Perfums CEO, wykonana została w odcieniach beżu i złota. Dzięki temu flakon opowiada inną historię, niż utrzymany w różu i fiolecie oryginał.
Międzynarodowa premiera zapachu przewidziana jest na luty 2014 roku. Sam zapach wykonany jest na bazie paczuli, z dodatkiem migdałów i osmantusa. Całość zwieńczono aromatem gruszki i grejpfrutu.
Sabina Mentel / Redakcja MaxModels.pl / materiały prasowe agencja D'Vision
Twój komentarz może być pierwszy
Skomentuj