„Another Wet Summer” - HUNTER SS 2014

Dodano: 11.03.2014

Kolekcja wiosna-lato 2014 rozpoczyna nowy rozdział w historii firmy, bowiem Hunter pragnie mieć swój udział w świecie high fashion. Zachęcamy do obejrzenia co przygotował dla was Alasdhair Willis - nowy dyrektor kreatywny.

 

Hunter prezentuje kampanię na wiosnę / lato 2014, upływającą pod znakiem „Another Wet Summer". Kampania stworzona przez nowego dyrektora kreatywnego marki Alasdhaira Willisa, została sfotografowana przez Viviane Sassen. Patrząc z retrospektywy prac obecnie wystawianych w Scottish National Portrait Gallery, twórczość Sassen obejmuje jednocześni świat sztuki i mody, oraz produkcję pionierskich obrazów, które zarówno intrygują jak i skłaniają do wyzwań.

 

 

 

Kampania powstawała w dwóch różnych miejscach - Montacute House w Somerset i Kiftsgate Manor
w Gloucestershire , na tle ogrodu z ukształtowaną roślinnością. W kampanii wzięli udział znani brytyjscy modele, w tym Matthew Holt - to jego pierwsza kampania i Charlotte Wiggins, natomiast całość odwołuje się do unikalnego brytyjskiego poczucia humoru. Dostępny w kampanii i zainaugurowany na wiosnę /lato 2014 model Original Nightfall to nowa interpretacja kultowego modelu Hunter Original, po raz pierwszy wprowadzonego w 1956 roku.

 

 

Stworzony przy użyciu innowacyjnej techniki , której opracowanie i doprowadzanie do perfekcji zajęło lata, łączy elementy czarnej i białej gumy naturalnej, a to oznacza, że każdy z butów jest wyjątkowy. Model Nightfall jest dostępny z czarnym lub białym wnętrzem, natomiast każda para jest ręcznie robiona z 28 poszczególnych części . W aktualnej wiosenno -letniej kolekcji warty uwagi jest także półprzezroczysty , wodoodporny model Smock, występujący w różnorodnej palecie barw, począwszy od wyblakłej bieli poprzez odcienie tycjanu aż do grafitu i niebieskiej lilii.

 

 

Poprzez nowy design i innowacyjność, Hunter Original oprze się na rozwoju dziedzictwa marki i legendarnej kolekcji obuwia, jednocześnie realizując wachlarz szerokich możliwości w nowych sektorach produkcji. Obejmie ona odzież wierzchnią, dzianiny i dodatki. Marka pozostanie autentyczna w stosunku do swojego 160-letniego dziedzictwa, dostarczając kolekcje, które angażują dzisiejszego konsumenta.

 

 

DW/ Redakcja MaxModels.pl/ Materiały prasowe

 

Komentarze (0)

Twój komentarz może być pierwszy

Skomentuj
Zostało 4000 znaków do wpisania