ARYTON od kilku sezonów pracuje nad zmianą swojego wizerunku, poszerzając ofertę i kierując ją także do młodych dziewczyn. Jedną z zasadnicznych przemian marki jest zaangażowanie do swojej kampanii znanych na światwych wybiegach, polskich modelek. Wiosenną kolekcję promowała swoim wizerunkiem Asia Piwka, a jesienno-zimową, która już niebawem pojawi się w sklepach - Karolina Wąż.
Autorkami sesji z udziałem Karoliny są Magda Wunsche oraz Agnieszka Samsel. Fotograficzny duet współpracował z takimi magazynami jak Officiel Homme, Harper's Bazaar, Elle czy Twój Styl. Niedawno obie Panie otrzymały wyróżnienie Klubu Twórców Reklamy za Najlepszego Fotografa 2013 roku. Ich fotografie skupiają się uchwyceniu krótkiej chwili wraz z małymi gestami i spojrzeniami. Dlatego zdjęcia Wunche&Samsel zdają się być "w ruchu" - pozujące im modelki nigdy nie są w statycznych, biernych pozach.
Najnowszy lookbook marki wraz ze wszystkimi zaprezentowanymi w nim stylizacjami to dzieło Marty Kalinowskiej, konsultanta ds. kolekcji i wizerunku ARYTON. Pomysłem na sesję było zderzenie barwnych tkanin z zimowej kolekcji z gładkością marmuru, co tworzy specyficzny kontrast, doskonale prezentujący projekty. A faktycznie zasługują one na uwagę, w szczególności płaszcze w soczystych kolorach, wykończone oryginalnymi detalami. Nam najbardziej przypadły do gustu odważne kroje okryć wierzchnich i bluzek, które idealnie podkreślają walory kobiecej sylwetki.
Modelka: Karolina Wąż/ New Age Models
Fotograf: Magda Wunsche & Agnieszka Samsel
Dyrektor Kreatywna: Patrycja Cierocka
Koncepcja artystyczna i stylizacja: Marta Kalinowska
Koncepcja graficzna: Joanna Dobkowska
Makijaż: Marianna Yurkiewicz/ DiVision Art
Włosy: Piotr Wasiński/Van Dorsen Talents
Scenografia: Anna Tyślerowicz
fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe
mju
Twój komentarz może być pierwszy
Skomentuj