Minimalizm, geometryczne wzory i cięcia, stonowane kolory, ciekawe faktury - to cechy wyróżniające kolekcję. Można w niej dostrzec inspiracje latami 60-tymi. Szczególnie w formie płaszczy przypominających literę O czy kołnierzy i dekoltów przywodzących na myśl... skafandry astronautów. Linia ubrań wpisuje się w dotychczasowy styl marki - elegancki, wyrazisty i bardzo kobiecy.
Lidia Popiel tym razem prezentuje się w podwójnej roli: projektantki i fotografa. Nie tylko stworzyła linię ubrań, ale także jest autorką zdjęć promujących kolekcję. Dzięki temu artystka przedstawia spójną koncepcję, której podstawowym założeniem jest, że kobieta marki Solar jest odważna, nowoczesna i pewna siebie.
Wszystkie kreacje w lookbooku fotografowane są na ciemnym, grafitowym tle doskonale eksponującym mocną w odbiorze kolekcję, świetnie wpisujące się w tegoroczne trendy wyznaczone przez m.in. takie marki jak Mugler, Marni, Chloé, Max Mara czy Haider Achermann.
Daria Piwowarska
Twój komentarz może być pierwszy
Skomentuj