Najpopularniejsze marki ubrań i dodatków

Dodano: 24.07.2019

Ubrania, torebki, buty - wszystkie te rzeczy są projektowane z pasją, wielką przyjemnością i pragnieniem, aby były uwielbiane przez mnóstwo ludzi. Czyje projekty są najbardziej pożądane przez miłośników trendów? Oto kilka marek, które rządzą w świecie mody i z roku na rok zaskakują nowościami.

 

 

GUCCI


Guccio Gucci S.p.A. to włoski dom mody, który założył Guccio Gucci w 1921 roku we Florencji. Marka od lat stoi na czele znanych przedsiębiorstw modowych, a charakterystyczne logo oraz znaki firmowe, kojarzy pewnie każdy. Gucci posiada w swoim asortymencie kultowe paski i torby, które pewnie nigdy się nie znudzą. Marka wciąż potrafi jednak zaskoczyć. Najpopularniejszą torebką firmy Gucci jest model "Bamboo", który wygląda jak mały kuferek. Swoją popularność i nazwę zawdzięcza bambusowej rączce. Obecnie marka należy do grupy Kering - francuskiego holdingu i produkuje linie ubrań wyróżniające się odważnymi zestawieniami kolorów i wzorów. W kolekcji na wiosnę i lato 2019 dominują motywy ludowe, kwiatowe, zwierzęce oraz grafiki przedstawiające tygrysa. Pojawiło się również coś subtelnego, jak na przykład koszule z wiązaną kokardą. Kolekcje można kupić w sklepach, które zostały otwarte w największych miastach na świecie m. in. w Londynie, Paryżu, Nowym Jorku.

 

 

BALENCIAGA


Dom mody Balenciaga założył Cristobal Balenciaga w 1919 roku w Hiszpanii. Marka, tak samo jak dom mody Gucci, należy do holdingu Kering. Pierwszy butik został otworzony w San Sebastian, a kolejne w Madrycie, Barcelonie i Paryżu. Pierwsze znane projekty Cristobala Balenciagi to nowy typ znanej już wcześniej tuniki, którą przekształcił w szmizjerkę (długą koszulową sukienkę), baloniasta kurtka, sukienka z wysokim stanem i płaszcz o kroju kokonu. Obecnie dyrektorem kreatywnym Balenciagi jest Demna Gvasalia - projektant gruzińskiego pochodzenia. Wniósł on do marki świeży powiew, tworząc kolekcje z elementami streetwearowymi. Wielką popularność zyskały słynne sportowe buty. Sneakersy, zwane inaczej "Daddy shous", czyli typowe buty lat 90., pokochało wiele osób. Ze względu na swój specyficzny kształt mają także swoich przeciwników, ale mimo to stały się najpopularniejszym fasonem obuwia wśród gwiazd. Od kiedy Demna Gvasalia tworzy dla Balenciagi, marka przeżywa wielki powrót, a ubrania i dodatki z logo firmy chciałby mieć każdy.

 

GIVENCHY


Francuska marka należy do koncernu LVMH, największego producenta odzieży, biżuterii, perfum, ale także win oraz innych napojów alkoholowych. Dom mody Givenchy został założony w 1952 roku przez Huberta de Givenchy. Francuski projektant ubierał gwiazdy i najważniejsze osobowości drugiej połowy XX wieku m.in. Audrey Hepburn - słynną aktorkę oraz Jacqueline Kennedy - pierwszą damę Ameryki. Sztandarowym skojarzeniem z Givenchy jest czarna suknia, którą miała na sobie Audrey Hepburn w filmie "Śniadanie u Tiffaniego". Sukienka przeszła do historii jako klasyk i jest inspiracją dla wielu innych projektantów. Motywem przewodnim domu mody Givenchy jest elegancja i prostota. Dzięki temu kreacje proponowane przez tę markę są ponadczasowymi klasykami, które każda z nas pragnie mieć w swojej szafie. Do sprzedaży trafiła właśnie nowa kolekcja, której twarzą została Ariana Grande. Młoda piosenkarka idealnie wpisuje się w styl marki, dlatego twórcy kolekcji nie zmieniają zbytnio jej wizerunku w kampanii Givenchy. Zdjęcia promujące najnowszą kolekcję są utrzymane w czarno-białym klimacie, podobnie jak te udostępniane na profilu instagramowym Grande. Wygląda ona na nich tak, jakby sama wybrała całą stylizację. Wydaje się, że może to być wielki sukces dla obu stron biorących udział w kampanii.

 

Czytaj więcej >>>

 

Komentarze (0)

Twój komentarz może być pierwszy

Skomentuj
Zostało 4000 znaków do wpisania