Powiadomienia o usuniętych zdjęciach

Otrzymałeś powiadomienie o usuniętym zdjęciu? Nie wiesz dlaczego? Sprawdź szczegóły!

 

Wprowadziliśmy nowe powiadomienia w serwisie o usuniętych zdjęciach, aby każdy użytkownik od razu wiedział, co się stało z fotografiami, które zamieścił w swoim profilu. Do tej pory otrzymywaliście takie informacje na Waszego maila. Teraz dodatkowo, zaraz po usunięciu zdjęcia, otrzymacie powiadomienie, które będzie zawierało miniaturkę fotografii oraz jeden z poniższych powodów, dla którego moderator postanowił usunąć zdjęcie. Uwaga! Powiadomień w serwisie dotyczących usuniętego zdjęcia nie można wyłączyć.

 

Cztery powody, dla którego Twoje zdjęcie zostało usunięte

 

1. Brak zgodności z ideą MaxModels

Twoje zdjęcie zostało usunięte, ponieważ w MaxModels.pl nie akceptujemy zdjęć, które nie są zgodne z linią wizerunkową serwisu, m.in. przedstawiają nadmiernie wyeksponowaną nagość czy akt seksualny. Nie dodawaj ponownie usuniętych zdjęć, ani im podobnych, ponieważ konto może zostać zablokowane.


2. Selfie/Słaba jakość

Twoje zdjęcie zostało usunięte ponieważ, w MaxModels.pl nie akceptujemy zdjęć typu „selfie", wykonanych telefonami komórkowymi, kiepskiej jakości, pamiątkowych np. z wakacji i prywatnych. Dodatkowo usuwamy także zdjęcia, które nie są związane z modelingiem: typowo reporterskie, przedstawiające pejzaże, zwierzęta, przedmioty (nie dotyczy projektów modowych w przypadku profesji Projektant). Prosimy o zapoznanie się z poniższymi artykułami:


Jak powinno wyglądać dobre portfolio modelki? >>>


Czego wystrzegać się w swoim portfolio? >>>

 

3. Obraza uczuć religijnych

Twoje zdjęcie zostało usunięte ponieważ, w MaxModels.pl nie akceptujemy zdjęć, które mogą godzić w uczucia religijne lub są uznawane za obraźliwe przez innych użytkowników. Nie dodawaj ponownie usuniętych zdjęć, ani im podobnych, ponieważ konto może zostać zablokowane.


4. Inne

Twoje zdjęcie mogło zostać usunięte z powodu m.in. kradzieży zdjęć, umieszczenia fotografii bez zgody współtwórców etc.. Szczegółowy opis otrzymasz bezpośrednio na maila, którego podałeś podczas zakładania konta.

 

 

Jeżeli w powyższym artykule nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania, napisz do nas przez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na adres serwis@maxmodels.pl.