Supermodelki, które projektują ubrania

Dodano: 05.02.2019

Świat mody staje się coraz bardziej różnorodny i otwarty. Od kilku sezonów na wybiegach oraz w kampaniach reklamowych możemy zobaczyć modelki i modeli „age plus”. Nie jest to jednak na tyle powszechne zjawisko, żeby zawód ten mógł stać się pewnym zajęciem na całe życie. Między innymi dlatego modele i modelki rozkręcają własne biznesy. Sprawdźcie, jak gwiazdy współczesnego modelingu radzą sobie z… projektowaniem ubrań!

 

 

Thylane Blondeau, francuska modelka jako dziecko została okrzyknięta najpiękniejszą dziewczynką na świecie. Uroda Thylane wciąż jest podziwiana, pod koniec ubiegłego roku w prestiżowym plebiscycie przyznano jej tytuł „Najpiękniejszej twarzy 2018". Choć ma zaledwie 17 lat i pojawia się na wybiegach u czołowych projektantów, to nie marnuje czasu - jesienią 2018 roku na rynku pojawiła się jej marka odzieżowa Heaven May. Projekty Thylane odzwierciedlają jej styl i są to ubrania, które modelka, jak sama mówi, mogłaby nosić na co dzień. W asortymencie Heaven May znajdziemy między innymi bluzy z kapturem, t-shirty, dresy, dżinsowe kurtki i spódniczki. Ceny zaczynają się już od kilkudziesięciu dolarów, a zakupy można zrobić w sklepie internetowym marki.

 

 

 


Wiele modelek decyduje się także na współpracę ze znanymi firmami odzieżowymi i domami mody. Nie muszą wówczas posiadać własnej marki, aby sprawdzić się w roli projektanta i wziąć udział w powstawaniu jakiejś kolekcji. Owocem takiej akcji jest na przykład linia Tommy x Gigi, która powstała przy współpracy Tommy'ego Hilfigera z Gigi Hadid. W 2015 roku modelka została ambasadorką marki Tommy Hilfiger, jednak szybko okazało się, że ich współpraca na tym się nie zakończy. Podczas NYFW w 2016 roku została zaprezentowana pierwsza kolekcja, którą Tommy stworzył razem z Gigi. Połączenie dobrze znanej, amerykańskiej klasyki w wydaniu Tommy'ego oraz przebojowego stylu Gigi okazało się strzałem w dziesiątkę! Hilfiger i Hadid wspólnie stworzyli już cztery kolekcje. Dzięki współpracy z Gigi marka zanotowała duże wzrosty sprzedaży oraz zwiększenie popularności w mediach społecznościowych. Nie dziwi nas ten fakt, w końcu amerykańska modelka ma silną pozycję w branży i prawie 50 milionów followersów na Instagramie!

 

 

 

 

 


W dzisiejszych czasach za sukces marki w dużej mierze odpowiedzialny jest zasięg. Dlatego znane modelki, które śmiało można nazwać współczesnymi „It Girl" mają otwarte drzwi do tego, by założyć własny biznes. Jeśli dodatkowo potrafią wykorzystać doświadczenie zdobyte w branży, mają duże szanse na sukces. Tym bardziej, że dziś dla potencjalnych klientów bardziej atrakcyjna jest świadomość, że ich ulubieniec ma pełny wpływ na wygląd i jakość danego produktu, niż sam fakt jego współpracy z daną marką.

 

K. Bińczak/Redakcja Maxmodels.pl

Zdjęcia główne: AFP/Patrick Kovarik, Loreen Sarkis, Dimitrios Kambouirs

Komentarze (0)

Twój komentarz może być pierwszy

Skomentuj
Zostało 4000 znaków do wpisania